Friday, March 04, 2005

to do

* opdrachtkaart maken rekenen
voor brainstorm over de school die ze gaan bouwen adhv vaste maten
* opdrachtkaart maken voor het maken van een maquette
van de droomschool door de kinderen ontworpen

* voor presentatie godsdienst verhaal uitwerken
* oefenen met verhaal vertellen

* pedagogische problemen rondom godsdienst uitwerken
* bijbelse en theologische zaken uitwerken voor godsdienst

* themacasus over filosoferen met kinderen uitwerken
* kamer opruimen
* mirjam mailen
* vissenkom schoonmaken
- paspoort verlengen
- id-kaart aanvragen
* poeder kopen
* stoppen met roken
* snoep kopen voor vreetaanvallen bij stoppen met roken
[als ik een fototoestel had, zou ik de bergen kindersuprises, droptoffee's, chocolade, koekjes en lollie's laten zien maar helaas, ben nog niet digitaal]
* thee drinken
- fruit eten
* multivitamine elke dag nemen
* blij zijn
- op tijd naar bed
- op tijd uit bed
* go teams mailen
* tante mailen

kan iemand mij leren
hoe ik dit allemaal
in 1 weekend doe?
time managment
heel leuk
in theorie
nu de praktijk nog

* is gedaan
leuk he, meekijken naar wat ik allemaal doe?!
voor mij wel fijn zo, nu doe ik tenminste wat

4 comments:

Mirjam said...

Things to do...
Die lijst is wel
erg lang...
Arme jij!
Ga je dat wel allemaal trekken?
Of moet ik straks
je komen redden
van de rommel in je kamer,
de schoolmeuk die je je neus uit
komt,
en alle andere dingen die je nog moet doen...?

Meis, tijd te kort, spullen te veel, maar jij kunt het!
Dat maakt jij jij..
In alle drukte nog tijd vinden voor jezelf, en uiteindelijk zeggen Hey.. het is af!
En met een smile on your face
genieten van de welverdiende rust...

Emanuel said...

Aanvulling To Do -lijst Imke:
- Woorden verzinnen die alleen bestaan als verkleinwoord
- Kaarttrucjes leren
- Franse scheldwoorden leren
- Filmpje kijken

Petite Marguerite said...

uhm... trying... al moet ik voor alle eerlijkheid opbiechten dat ik het net echt niet meer volhield... dus vandaag mag ik geen kindersuprise. maar morgen weer een nieuwe dag!

trying...

dulboi said...

blij zijn
lijkt me de
belangrijkste
todo.