Saturday, March 05, 2005

openingszinnen

omdat ik nog steeds niet verder ben gekomen
met mijn leerdoel
en hem alleen maar gedag durf te zeggen in mijn hoofd
heb ik besloten
om openingszinnen te gaan verzamelen
misschien dat er dan eentje wel mijn mond uitkomt
met dank aan mijn buurmeisje
en mocht je suggesties hebben
die zijn meer dan welkom
laat ze achter als post
en ik voeg ze toe

  1. ik ben imke, wie ben jij? ik vind je leuk, hoe vind je mij?
  2. ik keek naar cake en keek of jij keek, keek je naar cake of keek je naar mij?
  3. hoi, [huh wie ben jij?] je bent uit de categorie ik kom je zo vaak tegen dat ik dacht ik zal je maar eens gedag zeggen maar wil me ook wel even voorstellen
  4. hoi, ga je met me mee buiten niet roken?
  5. hee leukerd, ga je mee lachen
  6. Jouw petje is zo vet, die wil ik ook... Ga je mee naar de stad? Kun je me laten zien waar je 'm vandaan hebt... ;-)

1 comment:

Mirjam said...

6. Jouw petje is zo vet, die wil ik ook... Ga je mee naar de stad? Kun je me laten zien waar je 'm vandaan hebt... ;-)

(Wel weer typisch iets voor mij om op deze te komen, hihi)