Saturday, March 19, 2005

Kidzflitz (weekblad voor de kids op mijn stage)

Hallo allemaal!
Ik ben Imke en ik kom van 31 maart tot en met 20 mei stage lopen op de Morgenster. Dit ga ik doen in groep 4/5 bij juf Monique en meester Hans.
Ik ben zelf geboren en opgegroeid in Amsterdam en heb zelf ook op de Morgenster gezeten. In groep 5 heb ik zelfs bij meester Gerard in de klas gezeten!
Tegenwoordig woon ik in Ede, waar ik ook studeer. Dit doe ik op de Christelijke Hogeschool Ede waar ik nu in het derde jaar zit.
Tijdens mijn stage sta ik op maandag, woensdag en donderdag voor de klas. Op dinsdag en vrijdag ben ik bezig met andere opdrachten.
Ik heb er veel zin in! Tot na Pasen!!

1 comment:

Mirjam said...

Hoi Juf!

Ik zit in groep 5, dus dan komt u bij mij stage lopen?
Ik ben Marja en ik ben 15 jaar, maar ik ben een paar keer blijven zitten...
Kan namelijk niet zo goed klokkijken. Maar ik heb al wel een hele mooie tekening gemaakt voor u, voor als u komt.
Nou volgens mij is het nu 8 uur en dan moet ik van mijn mama altijd naar bed, dus nu ga ik maar.
Dag juf, tot over een paar weken...

Oh en ik moet nog van uw vriendinnetjes uit Ede zeggen dat ze u heel erg gaan missen!

Nou dag juf!