Monday, March 14, 2005

halfvol

als ik nou weer ga schrijven dat ik me zo rot voel
denkt straks de hele wereld dat ik depressief ben
okee, misschien wat overdreven
mijn trouwe bloglezertjes dan in ieder geval

maar ben ook niet in de stemming voor een vrolijke post
of een raar gedichtje
een maf kleurtje wil misschien helpen
dan lijkt deze post iets minder dan het is
want het zijn gewoon gevoelens
die dit meisje hier soms in wat meerdere mate heeft
dan andere mensjes op deze aardbol

niet dat dit er iets toe doet
want waar het omgaat is dat ik
me gewoon zwaar sjit voel
zin heb om te bellen
rare dingen doen
uit de band springen
recansitrant gedrag vertonen
overal tegenaan schoppen

maar in de wetenschap dat ik me daarna nog dieper
in diezelfde sjit heb gewerkt
doe ik het toch maar niet

en voel ik me eenzaam temidden van veel lieve mensen
leeg
en ook zo vol

opnieuw inschenken dan maar?

1 comment:

Mirjam said...

I totally understand!