Thursday, March 10, 2005

jongens...

het is maar goed
dat ik niet aan mijn leerdoel heb voldaan
want dat was niet zo handig geweest
aangezien ik net hoorde
dat ie sinds kort
een vriendin heeft
wiens naam net als de mijne
twee lettergrepen heeft
ze is vast
zo'n perfect meisje
ach...
ik interpreteer gewoon niet altijd even goed
misschien moet ik daar eens mee ophouden
en wachten tot ik overvallen word
niet door een crimineel
maar door de liefde
laat ik daarvan dan
mijn nieuwe leerdoel maken
bij deze

1 comment:

Mirjam said...

Guess what...
I had a really fun night, with a really great girl.. That was you...
And girl are you going to be shocked when you find out what boi God has intended for you...
Imgagine he's even better than ...
Isn't it amazing?

I had a great night, but feel like I'm totally wasted (although I'm not...!)

Sleep well sweet girl!
I'll see you tomoz...

(It so happens that I usually start thinking and talking in english when I've had this much to drink... How weird is that!)