Wednesday, March 09, 2005

ik ben verliefd...

op een jongetje zo mooi
voor het eerst vind ik het niet erg
dat ik naast hem mijn hakken niet aankan
en hij geen weelderige haarbos heeft
al kan dat nog komen natuurlijk
maar die handjes, nageltjes, voetjes,
alles klopt
het dons op zijn hoofd
zijn lieve wipneusje
en de knorrende geluidjes
die nog het meeste weghebben
van een gelukkige cavia
en jij jochie,
hebt nu al mijn hart gestolen
en als ik nu al zoveel van jou hou
hoeveel temeer zullen jou ouders van jou houden
en hoeveel temeer je Papa in de hemel

kusje...

3 comments:

Mirjam said...

huhuhuhuhu... ikke ook kijkuh....

Anonymous said...

euhmmmm... hebben Paul en Irene stiekum een kindje gekregen toen ik even niet keek?

Petite Marguerite said...

wilde t niet vertellen via mn blog
maar door een persoonlijk telefoontje
maar je nam niet op

maar je vermoeden is juist :)