Thursday, March 03, 2005

hoe gaat 'ie?

als iemand nu zou vragen hoe het met me gaat
wat me sterk lijkt aangezien ik alleen thuis ben
en iedereen druk is
zou ik gewoon zeggen "goed"
terwijl ik nu even niet weet hoe goed het gaat
ik bedoel, het gaat niet slecht
maar ik voel me zo ...
ja, hoe voel ik me
niet slecht
niet depressief
maar ook niet vrolijk
en blij
alhoewel ik best even mijn gevoel uit zou willen zetten
heb gewoon nergens zin in
niet in koken
niet in school
niet in mailen
niet in roken
niet in opstaan
voel me gewoon een beetje vaag
wil heel graag vrolijk worden
in ieder geval neutraal ofzo
denk dat het komt omdat ik met mijn verkeerde been
uit bed ben gestapt
als ik er nou weer in ga liggen
en dan met mijn andere been eruit stap
gaat het dan weer goed?

1 comment:

Anonymous said...

Okay
hier is de tip
om je weer helemaal goed te voelen
je gaat weer in je bed liggen
gooit een deken op de grond
en rolt op de deken
je gilt van de pijn
ziet dan de grap van de situatie in
en begint te gillen van het lachen
als beloning geef je jezelf
melting toblerone
en dat doe je onder je jurk
dan eet je tofifee
en springt drie keer op je bank
vervolgens zet je heel hard
Anthony op
en denk je aan mij
en op dat moment zal ik in zweden
ook op mijn bed springen
YEAH!
xRianne