Sunday, April 17, 2005

gewoon goed

ik raak er niet over uitgepraat
en geschreven
maar als je zo'n klein mannetje in je armen hebt
staat de wereld even stil
dan maakt het niet uit dat hij over je heen spuugt
omdat hij net naar je heeft gelachen
met die blauwe ogen
een luier vol poep word lachend verschoond

deze week heb ik een bruiloft
van een meisje van wie ik heel veel hou
zo mooi
twee mensen die elkaar hebben gevonden
en dat nu bevestigen
we bidden voor zon
een stralende dag
die sowieso niet stuk kan
omdat ze zoveel van mekaar houden

een drukke week voor de boeg
maar ik heb er zin in
de lage zon die mijn kamer instroomt
de klanken van sixpence
het koele briesje
ik ben thuis
om zo weer weg te gaan
naar een plek waar ik meer dan welkom ben

dank U God
voor het heerlijke leven dat U ons geeft
een goede week allemaal!!

1 comment:

Mirjam said...

Soms is het leven ook gewoon mooi!