Thursday, May 05, 2005

bennik weer

op veler verzoek
zal ik mijn weblog weer eens bijwerken
ben toch thuis
en heb alles gedaan wat ik vandaag moest doen
uitslapen, caravan schoonmaken,
volgende week plannen, douchen

gister terug gekomen van SoSu
en het was tof
anders dan vorig jaar
maar wel weer goed
minder heftig
maar dat mag ook wel eens

hoogtepuntje:
[op God ontmoeten na dan]
herkend worden door de mensen
van jmeo
en erachter komen dat ik echt
een hele toffe reisleidster heb

dieptepuntje:
na-stage moeheid
en premenstruale hormomen
waardoor mijn humeur niet altijd
optimaal was
meiden, nogmaals sorry!

heb weer gezien
en gemerkt
dat God groot en goed is
Hij een relatie met ons wil
en je soms dingen maar gewoon
met je verstand moet doen
en niet altijd op je gevoel

tja...
wil een hoop zeggen
maar ben ook moe
en ongesteld
dus t komt er even niet uit
binnenkort wel weer
:)

1 comment:

Mirjam said...

Ik wil ook dat je naar huis komt!
Blij te horen dat je lekker uitgeslapen hebt en veilig thuis gekomen bent...

Mis je, knuf!