Monday, May 09, 2005

angstzweet

soms dan baal ik zo
van mezelf en van de wereld
ik wil zo graag
gewoon
vertrouwen

niet bang zijn
als ik in een huis ben
waar zoveel is gebeurt
duizenden herinneringen
die me zo beangstigen
dat ik niet durf te slapen

niet bang zijn
om alleen te blijven
en mijn dromen onuitgekomen
in een doosje te laten zitten
uit angst voor wat komt
en om te falen

God, Papa,
het spijt me
dat ik bang ben
terwijl ik ook weet
dat U mij ziet
en heel veel van mij houdt

U weet wat het allerbeste is voor mij
wilt U mij helpen
daarop te vertrouwen
en mij daaraan herinneren
als ik het zelf even vergeet

1 comment:

Mirjam said...

You took my advice?
Wilde dat ik je op dat moment naast je kon staan en je een knuf kon geven! En je geruststellen, dat het allemaal goed komt...
Je bent lief...
En mis je en heb zin in donderdag!
Hoop dat deze nacht wat rustiger is!
No one can harm you while you're under HIS protection! Never forget that!!!