Tuesday, September 30, 2008

voorbereiding

Morgenmiddag om half drie heb ik mijn sollicitatiegesprek op de speciaal onderwijsschool waar ik heel erg graag wil werken. Zo graag dat ik de hele week al een beetje zenuwachtig ben voor het aankomende gesprek. In de bieb heb ik allemaal boeken gehaald die ik nog wel 'even' kon doorlezen, waar het niet dat ik me zo beroerd heb gevoeld de afgelopen dagen dat ik me niet echt kon concentreren. Dus heb ik maar heel veel geslapen, gebadderd, bedacht wat ik aan ga trekken en m'n wenkbrauwen geepileerd, dat moet immers ook af en toe gebeuren. Op mijn to do lijstje staat nu nog, behalve die stapel boeken nog doorwerken, de antwoorden op de meest voorkomende vragen opschrijven. Zodat ik daar in ieder geval al over nagedacht heb. Dingen als wie ik ben en waarom ik daar wil werken. Verder ga ik het maar gewoon doen. Maar als iemand nog tips heeft of goede vragen weet, graag!

No comments: