Tuesday, September 30, 2008

shuffle

Naast mijn uberfijnegrotegekregenvoormijnafstuderenipod heb ik nu ook een ipod shuffle. En nu manlief een nieuw stekkertje heeft gesoldeerd voor mijn laptop kon ik 'm vandaag eindeijk inwijden met allerlei fijne muziekjes. Ik was eigenlijk van plan er twee albums op te zetten maar was toch bezig en voor ik het wist was de avond voorbij. Niet veel voorbereid dus, wel mijn muziekcollectie herontdekt! Hoera! Was helemaal vergeten dat ik zoveel fijns bezat. Bij deze ook een waarschuwing: als ik niet teruggroet of je niet hoor ligt dat niet aan jou maar aan de oordopjes in mijn oren. Kan niet wachten tot ik weer op de fiets kan stappen en door de neervallende bladeren kan fietsen en heel hard meezingen met mijn fantastisch gevulde mini ipod (:

1 comment:

Michaela said...

hey imke
hoe ging het nou met die sollicitatie?
en hoe is het weiter?
liefs!