Friday, September 19, 2008

stilte voor de storm

Zo. Eindelijk onderuit gezakt met de voetjes omhoog op de bank. Zometeen die tenen maar een nieuw lakje geven maar nu even niets. Ben nog aan het uitbuiken van mijn zeer verzadigende en uitgebreide lunch (lees: heerlijk groot broodje ham, mega glas vers fruitsap en een punt citroen-appel-lekker taart waar je u tegen zegt). En wij zijn vandaag liever lui dan moe dus hebben wij bij ons favoriete Indiase restaurant maar wat lamb korma en tikki masala besteld, hmmm...



Nog een ander leuk weetje: gister heb ik kennisgemaakt en een rondleiding gehad op die school voor kinderen met taal en spraakproblemen, super leuk, werd er alleen maar enthousiaster van. Wacht alleen nog op het verlossende telefoontje met het bericht of ik wel of niet nog op een officieel gesprek mag komen. Maar net belde ook nog de directeur van de school die me al had aangenomen, hoe het was afgelopen. Blijkt dat ze die anderen toch niet hebben aangenomen en besloten hebben dit af te wachten. Ben erg benieuwd waar ik aan de slag ga! Volgende week weet ik het.

Voor die tijd nog lekker even weg, eerst naar een verjarend vriendinnetje en dan door naar Zwolle voor de nodige theaterkriebels. Spannend! En ook gek, een heel weekend zonder man. Maar ook wel weer leuk, worden we zo lekker romantisch en verliefdig van ;)

Fijn weekend!

No comments: