Saturday, December 29, 2007

wijze les

you don't know what you've got, until it's gone...
nu ik mijn linker(!)hand niet meer kan gebruiken
merk ik pas hoe afhankelijk ik ben van mijn lieve handjes
als linkshandige valt het niet mee
om je hand te moeten ontlasten
als gebruik ik 'm steeds meer
nu ik geen mitella meer om hoef
ach, moet je maar geen glazen schaal
uit je handen laten vallen
vlak voor het kerstdiner
op tweede kerstdag....
ik heb in ieder geval een mooi verhaal
binnenkort waarschijnlijk een litteken
en geen blijvend letsel

hoe was uw kerst?

1 comment:

Ŀıes said...

Oei, ik zie je tikken met een rechterhand op een toetsenbord waarbij je vingers niet meer spontaan de letters vinden en voel me een gezegend mens dat je ons ondanks dat toch deze wijze les nog mee wilt geven.

Mijn kerst was prettig in het belgenland!

Nog meer goed nieuws: 2009 kan wat mij betreft gewoon door gaan:)

Maar voor nu: een fijn uiteinde en gezegend, gezellig, gelukkig 2008 toegewenst!