Friday, December 14, 2007

gebeurtenissen

Is het slecht als je er stiekem van geniet als je in de bus versierd wordt door een vreemde jongen? (Hij was niet raar hoor, best okee maar ik kende hem niet) Heb meerdere gelegenheden gehad om te noemen dat ik getrouwd ben maar vond het eigenlijk gewoon erg grappig dat het mij weer eens overkwam, ondanks mijn overduidelijk aanwezige trouwring. Neem nu al meer dan twee jaar niet meer actief deel aan het jachtterrein en mis het soms wel een beetje. Al is het ook erg fijn om een vent te hebben. Eigenlijk is flirten zelfs leuker geworden, het kan nu terwijl ik weet dat er thuis een heerlijk man op me wacht. (Manlief noemt dat heel oneerbiedig 'buiten honger krijgen en thuis eten'...) Al heeft het soms ook nadelen, want samen heb je dubbel veel familie, wat meestal leuk is, behalve als er iemand overlijdt. Nu was de oma van man al dement en ziek maar de dood komt altijd onverwacht. Voel me wel helemaal de vrouw van nu ook iedereen mij condoleerd. Goed. Ik ga genieten van kat en man en uitrusten van mijn nieuwe kindertjes, daarover binnenkort meer!

No comments: