Wednesday, December 05, 2007

dilemma

nu kan ik gaan invallen op een school
voor kinderen met taal en spraakproblemen
alleen heb ik een vreselijke hekel aan invallen
stort ik me liever op een klas
voor langere tijd
dan een dagje op steeds iets anders
maar aan de andere kant
toont het wel van motivatie
en dat soort dingen als ik dit doe
moet eigenlijk zsm wat laten horen
want dat heb ik beloofd
morgen weer een gesprek
echt waar, ben zo benieuwd waar ik terechtkom
uiteindelijk
nu breek ik nog even mijn hoofd
over dit probleem
als iemand een goede oplossing heeft?

4 comments:

Anonymous said...

Volg je hart...

Annemarie

Yo said...

wat je zegt.. het toont motivatie..
Verder kom je er weer een beetje in, ben je 'in the picture', kun je er aan snuffelen en ben je van de straat..
Maar iets meer zekerheid en iets met regelmaat zou wel handiger zijn...

Waterlove said...

Je komt er wel!
Hier een hele blije Tinus: we hebben internet in huis! na ruim twee maanden wachten!
Ben nog steeds blij met viool!
groetjes!

Ŀıes said...

Ik ben benieuwd wat je keus is geworden! CU, morgen alweer:)