Tuesday, January 25, 2005

als...

als ik nu aan mijn werk zou gaan
als ik gedisciplineerd was
als ik wat minder chaotisch zou zijn
als ik niet zo hield van gezelligheid
als ik minder zou roken
als ik niet zo veel slaap nodig zou hebben
als ik mijn kamer eens opruimde
als de kleur van de grootste muur in mijn kamer niet rood maar ivoor was
als ik me niet zoveel zorgen zou maken
als ik mijn gedachten bij mekaar kon houden
als ik gewoon naar de wc ging als ik moest
als ik mijn bord leeg at
als ik stijl haar had
als ik vijf kilo zwaarder was
als ik mijn rijbewijs had
als ik vaker ging sporten
als ik verliefd werd op een goede jongen
als hij ook verliefd werd op mij
als ik niet rood stond
als ik geen pijn in mijn rug had
als mensen hun afspraken niet af zouden zeggen
als ik gewoon gelukkig kon zijn zonder als

dan zou het leven pas echt mooi zijn

No comments: