Sunday, June 05, 2011

dag 7

Lieve Bas,

Hoe gaat het met je? Bevalt het in je buitenhuis? Is het gezellig samen met de slakken in de tuin? Met mij gaat het goed. Het is natuurlijk wel verandert sinds Mees er is maar dat bevalt erg goed. Ik ben ook weer aan het werk. En het zonnetje schijnt! Geniet jij daar ook zo van? Heb je nog wat leuks gedaan tijdens het Hemelvaartsweekend? Ik wel! Opgeruimd, lekker bezig geweest op de computer en in huis, gezellig gewinkeld en gister de hele dag wezen varen. Oja, daar wilde ik nog even sorry voor zeggen, voor dat je pas zo laat eten van ons kreeg. En vandaag weer. We waren in Scheveningen geweest voor de verjaardag van mijn zusje, die ken je nog wel, toch? Nou, ik hoop snel weer wat van je te horen.

Dikke knuffel en veel liefs,
je baasje

No comments: