Wednesday, June 22, 2011

behang

Er zijn mensen die steen en been klagen over de steeds verder gedigitaliseerde wereld van tegenwoordig. Soms snap ik dat, heel soms. Maar als ik kijk naar wat internet (en dan met name) social media mij allemaal hebben gebracht wordt ik er eigenlijk alleen maar blij van. En dan met name twitter vind ik echt een fantastische uitvinding. Ik heb met zoveel leuke en lieve mensen contact. Net nog een lief gesprek met een vriendinnetje, contact met de webshopeigenaresse waarbij ik ondertussen in haar shop rondsnuffel en contact met de stylisten van vtwonen tijdens hun twitterspreekuur. Goed advies gekregen over zoonliefs kamer. Net even dat steuntje in de rug om er maar gewoon voor te gaan. Bij deze is de knoop doorgehakt (want eigenlijk zeiden ze gewoon precies wat ik allang zelf wilde): de grootste muur in de kinderkamer krijgt behang! Alleen nu nog even kiezen welke. Ik twijfel tussen Behang Pinguin Silver van ISAK en het bekende behang van Orla Kiely.


Wie helpt me kiezen?

1 comment:

Interieur inspiratie said...

Super gaaf behang! X Helen