Tuesday, October 14, 2008

mooi!

Tegenwoordig luister ik eigenlijk alleen in de auto nog naar de radio. Toen ik vanmiddag samen met manlief en een auto vol bloemen en benodigdheden voor morgen naar de supermarkt reed ontdekte ik dit liedje. Mooi! Vandaag meegelopen met Daphne, super leuk om haar eens voor de klas te zien. En wat een schatjes in haar klas. Een van de meiden zei al na een uurtje tegen mij: 'jij bent echt een lieve juf...', smelt... Ga heel hard m'n best doen donderdag om die baan te krijgen, lijkt me heerlijk, lekker weer werken en voor groep 1. Maar eerst morgen nog een operatie bij de tandarts aan mijn tandvlees dat vandaag spontaan weer is gaan ontsteken. Net allemaal sapjes, coldpacks (twee! voor de afwisseling), tijdschriften en filmpjes gehaald. Manlief is morgen gelukkig lekker thuis om me te brengen en weer naar huis te brengen en te verwennen. Ik vind het allemaal maar spannend...

3 comments:

Waterlove said...

fijn liefje, succes met je tandvlees!

Daphne said...

Congrats!!!!

Yo said...

met manlief?