Monday, October 06, 2008

help!

Lieve lezer,

Ik val maar meteen met de deur in huis. Mijn kat heeft namelijk last van verlatingsangst. Overal waar ik ga volgt 'ie me. 's Avonds als ik wil gaan slapen gaat hij op de gang zitten tot ik klaar ben met mijn tanden poetsten, plassen ed. Als ik dan naar bed wil gaan blijft hij net zolang aan de deur krabben en miauwen tot hij tussen mij en mijn man in mag liggen. Zelfs als ik overdag even naar de wc ga krabt hij aan de deur en wil hij erbij. Hoe moet ik nou nog rustig mijn behoefte doen? Als ik de laptop op schoot heb wordt 'ie jaloers. Weggaan lukt bijna niet meer, hij blijft bij de deur zitten of in de vensterbank, net zo lang ik weer thuis ben. Ik hou heel veel van mijn kat maar maak me nu zorgen. Is dit normaal? Of moet hij aan de medicijnen? Misschien is hij wel depressief! Al heeft hij ook z'n blije en actieve momenten, misschien iets tegen manisch-depressiviteit?

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Met vriendelijke groet,
Een wanhopig kattebaasje

1 comment:

Anonymous said...

Volgens mij moet je Eleos inschakelen...