Friday, April 17, 2009

aha

Lekker handig, wel met van alles bezig (en blij) zijn maar niet willen bloggen wat dan precies. En nee, ik ben niet zwanger. Echt niet. Maar dit wil ik even voor mezelf (en wat vrienden en collega's) houden. Tot ik meer weet. Ben even onwijs aan het kiezen voor mezelf en dat is tof en voelt heel goed. Dus deel ik even wel mijn gevoel maar niet wat er allemaal is. Logisch, niet?

Ben nu moe, en zenuwachtig. Heb wel lekker onder de zonnebank gelegen en gewinkeld. Nu: weeekend!

3 comments:

Michaela said...

haha maar ik ben echt niet benieuwd!

Emanuel said...

Ik wordt wel per blog nieuwsgieriger... Maar dat je zo blij bent klinkt goed. Dat je voor jezelf kiest is goed. En ik hoop maar dat ik vanzelf het goede nieuws hoor. Maar ik ben wel echt nieuwsgierig..
Geniet!
Knuffel!

Mirjam said...

Ik is ook heeel nieuwsgierig!!!!