Wednesday, March 04, 2009

keel

Vandaag ziek thuis gebleven, het gaat echt niet. Gelukkig is er ook voor morgen vervanging geregeld. Baal onwijs, heb nu zo'n lekker klasje en wil er gewoon zijn. Ben voor de zoveelste keer ziek deze winter en heb het nu wel gehad. Bijkomend nadeel nu is dat ik onwijs trek heb maar bijna niet kan eten. En toen ik net probeerde twee woordjes te stamelen klapte ik meteen weer dubbel van de pijn. Het begint inmiddels een beetje te wennen, niet praten, dit is alweer mijn derde dag zonder stem en kan me nu wel goed inleven in mensen die zich moeilijk kunnen uiten door taal. Nou, ik ga weer door met lamlendig op de bank hangen. Hopelijk binnenkort weer een happy post!

1 comment:

Daphne said...

He gat zeg! Toch nog ziek! Beterschap meid! Niet leuk dat je zo door blijft kwakkelen.

Hierna is het klaar hoor! ;)