Friday, January 30, 2009

week

Nou, dat was me het weekje wel. Zaterdag na een dag heerlijk bijkletsen met vriendinnetje Es na een kort bezoekje aan mijn nichtjes op de eerste hulp beland met onder andere bijzonder heftige buikpijn. Midden in de nacht eindelijk weer thuis en naar bed. Helaas, werd regelmatig wakker om de boel onder te kot*&% - u begrijpt wat ik bedoel. Daarna werd het alleen maar erger, en ik alleen maar zieker. Maandag en dinsdag in een soort cocon doorgebracht zonder ook maar iets binnen te houden. Woensdag (ja, mijn plichtsgevoel is groot) geprobeerd te werken. Wat heb ik toch een leuke baan! Alleen niet als je niets binnen houdt en je je nog slapper voelt dan een vaatdoekje. Na het werk geprobeerd naar huis te rijden, lukte niet dus manlief was zo lief om vrij te nemen en me te brengen. Inmiddels is het vrijdag en begin ik me wat beter te voelen. Hoera! Ik houd weer wat binnen, ben zowaar weer schoon en voel me best redelijk. Heb lekker in het zonnetje op het balkon gezeten vandaag! Nog even dit weekend opknappen, aan de slag met alle goede voornemens die ik afgelopen week heb gemaakt (meer sporten, gezonder eten, vroeger naar bed, meer regelmaat, orde en reinheid) en dan kan ik er weer helemaal tegenaan. Hoop ik. Want ik wil zo graag!



Wat me overigens erg heeft aangegrepen deze week is dat ik eerst hoorde dat een oud huisgenootje van me veel te vroeg bevallen is van een zoontje. Maar liefst 15 weken te vroeg zag dit jongetje het levenslicht. Afgelopen week is Sam helaas overleden. Echt onwijs verdrietig! Ik vond het crechedrama al zo vreselijk maar daarna dit, dan komt het nog dichterbij...

1 comment:

Waterlove said...

Geen fijne dingen allemaal!
Beterschap!