Monday, May 12, 2008

antieke meuk

Mijn opa en oma gaan van een megahuis verhuizen naar een kleiner doch smaakvol optrekje in Duitsland - met zwembad. Nu is mijn oma begonnen met opruimen en omdat ze niet alles mee kunnen en willen nemen krijgt de familie allemaal mooie spulletjes. Zo hebben we vandaag onder andere een echte tekentafel met bijpassende hoge stoel en antieke bijzettafeltjes die nog van mijn overgrootopa en oma
zijn geweest opgehaald. Aan het einde van de klus van alles (mijn ouders hadden ook een grote buit) in de auto's laden had mijn oma voor mijn vader nog de oude hoed van mijn overgrootopa. Alleen pastte hij hem niet... Mijn hoofd bleek het meest geschikt dus nu ben ik de zeer trotse eigenaresse van een prachtige hoed. Nu helemaal voldaan weer thuis... Nog lekker even in bad in de badkamer die steeds mooier wordt en dan slapen. Nog drie nachtjes slapen en dan nieuwe baan, spannend!

Wat heb jij gedaan op Hemelvaartsdag?

No comments: