Wednesday, April 18, 2007

hebben wij weer

na een dag ziek in bed gelegen te hebben
togen lief en ik naar de supermarkt
om inkopen te doen voor de avond
van rust en regelmaat (of iets in die trant)
mijn pyjama verstopt onder mijn dikke vest en jas
met daaromheen een grote sjaal
haar in woelig staartje
en nog net geen zonnebril
had ik maar een zonnebril
want terwijl wij daar door de rekken zigzagden
zag ik daar ineens in mijn ooghoek bekende blonde krullen
en een donker koppie
en een camera
en een lichtman

WAAH!

Gordon en Gerard hadden besloten om
om 8 uur de plaatselijke supermarkt te bestormen
en lekker boodschappen te gaan doen in stijl
dus met camera en andere benodigdheden
hierna bestond onze winkelgang uit het ontwijken van het pad
waar de heren stonden te filmen
(natuurlijk steeds net op de plek waar wij moesten zijn)

ach, zo maak je nog eens wat mee
maar volgende keer als ik met mijn brakke hoofd de deur uit ga
gaat mijn mega zonnebril mee

ps, verwacht morgen of vrijdag de uitslag over wat er aan de hand is...
hopelijk geen eng beest uit India

1 comment:

Anonymous said...

hey was je ziek :( -> echt niet leuk! Doe maar lekker lief voor jezelf...
en niet moeilijk nadenken en gekke dingen bedenken!
kus