Wednesday, April 05, 2006

mmm

opzich
was ik optijd wakker
ik draaide me nog eens lekker om
en snoozde nog wat door
gisteravond had ik me voorgenomen
vandaag eens heel hard te werken
in de avond ja
want in de morgen
heb ik nooit zin
ik ben een avondmens
en moet nu toch echt eens ophouden
met rondsurfen op internet
lotte kijken
en brownies eten
douchen
aankleden
werken
is wat de klok slaat
maar ik heb zo ontzettend geen zin
wie geeft me een schop onder m'n kont
elke keer als ik het bij mezelf probeer
glimlach ik alleen maar
en open een nieuwe site
gaap
kan natuurlijk ook nog even gaan slapen
....

2 comments:

Anonymous said...

Haha, zo herkenbaar!
Maar Im, vertel vertel: hoe vond je Fame?? Zo leuk dat ze er op het eind nog een finale aanplakken met eindelijk de echte theme-song!
Ben benieuwd hoe jullie het hebben gevonden?

Liefs!

Ŀıes said...

Shop;)